Tuloksia verkossa: sosiaalinen media, sisältömarkkinointi ja hakukoneoptimointi

Aika: 2.8.-3.8.2023 ke-to klo 9.00-15.45

Opetuskerrat järjestetään etänä verkossa. Etäopetukseen tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen nettiyhteydellä ja äänentoistolla sekä kuulokkeet (esim. puhelimen kuulokkeet). 

Tavoite ja sisältö: Organisaation kotisivut ovat sen verkkoviestinnän ja -markkinoinnin tärkein osa.  Sisällöntuotanto ja sen leviäminen sosiaalisessa mediassa ovat avainasemassa, mikäli sivustolle halutaan kävijöitä. Ihmiset luottavat yhä enemmän vertaissuosituksiin ja yhä vähemmän mainontaan. Sisältömarkkinointi onkin viime vuosina noussut tärkeimmäksi tavaksi luoda asiakassuhteita. Laadukas sisältö pärjää parhaiten myös hakukoneissa, sillä “sosiaaliset signaalit” ovat tärkeässä roolissa. Sisältö tarvitsee seurakseen some-strategian, mutta perinteistä hakukoneoptimointia ei vielä kuitenkaan voi unohtaa. Opit sisältömarkkinoinnin, hakukoneoptimoinnin ja sosiaalisen median perusteita. Saat ajatuksia, kuinka Facebookia, uutiskirjeitä, blogeja ja Twitteriä voidaan monipuolisesti hyödyntää organisaation toiminnassa.    

Kohderyhmä: Tiedotus- ja markkinointitehtävissä toimivat, sisällöntuottajat ja asiakaskontaktissa olevat sekä muut somesta kiinnostuneet   


Kesto: 16 t


 

Asiasanat: sosiaalinen media, sisältömarkkinointi, hakukoneoptimointi, some, some-markkinointi, markkinointi, myynti